Marketing Die Werkt, voor complexe technische producten

Zeker 80% van de gangbare marketingadviezen werken niet voor ondernemers met complexere producten dan een blikje cola of een pak wasmiddel.

Ze zijn bedoeld om een zo groot mogelijk publiek te bereiken, terwijl dat in de techniek eigenlijk nooit je doel is.

Je hebt geen behoefte aan massamarketing, maar aan precisiemarketing. Je bent succesvol als je precies de juiste mensen weet te bereiken, in plaats van zo veel mogelijk mensen.

Omdat marketing over het algemeen te weinig oplevert, doen veel ondernemers in de techniek er nauwelijks aan. Of ze doen het ‘omdat het erbij hoort’ en verwachten er heel weinig van.

Terwijl er enorme kansen liggen als je marketing slim inzet.

  • Je verkoopt meer, zonder je klanten allemaal één voor één te bezoeken.
  • Je komt eenvoudiger aan tafel bij goede nieuwe klanten.
  • Je klanten kloppen op jouw deur, in plaats van andersom.

Tijdens die presentatie “Marketing die werkt” laat Martine binnen een half uur zien hoe je:

  • Jouw marketing richt op de beste klanten in jouw branche, zodat je moeiteloos bij ze aan tafel komt.
  • Je technische expertise inzet in je marketing, zodat je niet meer (alleen) op prijs hoeft te concurreren.
  • Een unieke marketingstrategie kiest op 1 A4tje, waarmee je stap voor stap jouw ‘marketingmachine’ opbouwt.

Wil je Martine boeken voor een presentatie bij jouw industriële kring, branchevereniging of netwerkclub? Stuur dan een mail naar martine@outdo.nl