WAT IS DE BUSINESS STRATEGY GAME
"VERSLA DE MARKT" ?

Verkoop je een complex technisch product, waar je klanten niet in 10 seconden ‘ja’ op kunnen zeggen?

Is het maken van afspraken met goede potentiële klanten nog steeds een enorme uitdaging voor je?

Barst je van de ambitie en wil je de volgende stap zetten met je bedrijf, en hoort daar een nieuwe markt of een ander niveau klanten bij?


Dan is de Outdo Business Strategy Game "Versla de markt" voor jou!

Op 28 september a.s. kruip je in de huid van een fictieve ondernemer die een complex product verkoopt en grote ambities heeft.

In 1 dag maak je in sneltreinvaart alle strategische keuzes die nodig zijn om je omzet te verdubbelen.

Dat doe je niet alleen, maar met een team van technische ondernemers die hun ervaring inbrengen om het gezamenlijke doel te bereiken.

WAT HEB JE ERAAN?


Je komt thuis met hele nieuwe ideeën voor je eigen bedrijf, en je leert tijdens het spel:

Hoe je een complex product ijzersterk positioneert in de markt.

Hoe je gesprekken voert met klanten op het hoogste niveau, ook als die grote bezwaren hebben om met je in zee te gaan.

Wat er voor nodig is om nieuwe leads binnen te halen met expertise marketing.

AGENDA

DONDERDAG 28 SEPTEMBER 2017 
Tijd: 9.00 uur tot 17.00 uur (inclusief een uitstekende lunch)

Dilemma 1: Jouw strategie om de markt te verslaan
- Jouw beste klanten: vind de juiste focus voor jouw bedrijf.

Dilemma 2: Een ijzersterke positionering voor je complexe product
- Vertel je verhaal in 2 zinnen, zodat klanten, medewerkers en leveranciers je onmiddellijk begrijpen.

Dilemma 3: Het marketingplan waarmee de juiste leads binnenstromen
- Zo gebruik je expertise marketing om de beste klanten aan te trekken.

Dilemma 4: Eenvoudig aan tafel, op het hoogste niveau
- Zo maak je je verkoopgesprek onweerstaanbaar voor de juiste mensen.

Dilemma 5: Zo bouw je het momentum op waarmee je je doelen bereikt
- Wat Wim van der Leegte na werktijd deed om zijn bedrijf uit de rode cijfers te trekken en hoe je dat in jouw bedrijf kunt inzetten.

LOCATIE

Landgoed 'Heerlijkheid Marienwaerdt'

Ruimte: De Nieuwe Refter
Mariënwaerdt ’t Klooster 5
4153 RR Beesd

Je bent op 28 september welkom  op de Heerlijkheid Marienwaerdt in Beesd.

Een prachtige locatie waar je even helemaal weg bent van je bedrijf en je dagelijkse werkzaamheden. Je kunt je 100% concentreren op de groei van je bedrijf.

KOOP NU JE TICKET

EARLY BIRD TICKET


€ 497

REGULAR TICKET


€ 797

PARTNER TICKET


€ 197

VEELGESTELDE VRAGEN

Hoe werkt het als ik iemand mee wil nemen voor de partner prijs?


Zodra je je eigen ticket hebt gekocht, kun je een partner aanmelden. Je zakenpartner bijvoorbeeld, of misschien wel je beste klant of leverancier.

Als je een partner aanmeldt via de link die je na het kopen van je ticket ontvangt, betaalt hij of zij maar 197 euro voor een ticket!

Waar kan ik parkeren?


Er is voldoende parkeergelegenheid op het landgoed. Als je bij Beesd de A2 af rijdt, kun je de borden Marienwaerdt volgen. Op het landgoed staan de parkeerplaatsen met borden aangegeven.

Voor wie is de Business Strategy Game?


De business strategy game is bedoeld voor ambitieuze ondernemers met een bedrijf in de IT, industrie of techniek.

Ondernemers die al een succesvol bedrijf hebben en nu een volgende stap willen zetten. Die gedreven zijn om te groeien en het lef hebben om de uitdagingen aan te gaan die groeien met zich meebrengt.

Het is dus niet voor jou als je:
> net bent begonnen met je bedrijf
> in loondienst bent en weinig of geen invloed hebt op de strategie van je bedrijf
> 100% tevreden bent met je bedrijf op dit moment en niks zou willen veranderen

Waarom organiseren jullie een spel voor ondernemers in de techniek?


Aan tafel komen bij de juiste mensen is de grootste uitdaging waar ondernemers in de techniek mee worstelen.

De één wil een nieuwe markt aanboren, maar heeft daar nog niet de juiste contacten. De ander weet dat hij om sneller een deal te krijgen op een hoger niveau aan tafel moet komen, maar blijft steeds hangen bij de engineers. Weer anderen worstelen met klanten die het niet nodig vinden dat hun accountmanagers langskomen voor een gesprek.

Werken voor de beste klanten in je markt is de belangrijkste stap die je kunt zetten om écht te groeien. Maar dan moet je wel met ze in gesprek komen.

Dat kun je natuurlijk proberen door ze steeds maar te blijven bellen, door creatieve maar dure marketingcampagnes te ontwerpen, of door te stunten met je prijzen.

Maar dat is duur, tijdrovend en meestal maar matig succesvol, zeker op de lange termijn.

Om een complex product te verkopen, moet je vertrouwen opbouwen. Laten zien dat je weet waar je over praat en dat je kwaliteit levert. Daar zijn de meeste ondernemers in de techniek heel goed in, als ze eenmaal binnen zijn.

Precies die kwaliteiten kun je ook gebruiken om binnen te komen.

Wat er nodig is om de top van je markt te bereiken, te werken voor de beste klanten en eenvoudig aan tafel te komen op het juiste niveau, leer je op 28 september tijdens de Business Strategy Game.