Dit was het moment dat ons bedrijf voor altijd zou veranderen

Het was tussen 5 en 6 ‘s avonds en we zaten op het terras voor een groot zakenhotel. Niet te genieten van een biertje, maar te rekenen.  

We hadden er drie dagen training gevolgd en de hele dag plannen gemaakt voor ons bedrijf. Doelen gesteld, die doelen verhoogd, ingeschat wat er nodig was om ze te halen, en eindeloze actielijsten gemaakt. 

We wisten na drie dagen precies wat ons te doen stond. Maar er was één groot probleem. We hadden geen idee wanneer we al die plannen moesten uitvoeren.

We konden twee dingen doen ...

Proberen ons actieplan bovenop onze overvolle agenda’s uit te voeren, en maar hopen dat we ver genoeg zouden komen om over 6 maanden te weten of ons plan had gewerkt. 

Of een rigoureuze keus maken en 100% gaan voor ons nieuwe plan. Eindelijk die echt grote stap zetten en alles wat niet goed werkte ervoor aan de kant zetten.

Als ondernemer komt de stoom je soms uit de oren. 

Als het tegenzit, maar juist ook als het heel goed gaat. Je doet het mooiste werk wat er is, maar voelt ook constant een onderhuidse spanning. Er zijn zoveel dingen die nog gedaan moeten worden. 

Zo veel plannen die nog uitgevoerd moeten worden om je doelstellingen te halen of je dromen waar te maken. En ondertussen heb je het gevoel dat je de dingen die er echt toe doen veel te vaak opoffert.

Als je op dezelfde manier doorgaat, word je keer op keer ingehaald door de waan van de dag. Dan komen die grootse plannen nooit van de grond. 

Over twee jaar is je omzet misschien wel een paar procent gegroeid, maar werk je nog steeds 70 uur per week. Zoek je nog steeds naar een manier om je grootse plannen ook echt uit te kunnen voeren, zonder dat je er je bedrijf óf je privéleven voor moet opofferen. 

Maar het kan ook anders.

Wij namen die middag op het terras een besluit dat ons bedrijf voor altijd veranderde. 

Nu werken we nooit meer 's avonds of in de weekenden. We hebben de leukste ondernemers van Nederland en België als klanten. We worden gevraagd en betaald om presentaties te geven aan groepen ondernemers. 

We investeren in de beste trainingen en programma's, ook als we daarvoor in een vliegtuig moeten stappen. En we hebben genoeg tijd om steeds weer nieuwe grootse plannen uit te dokteren. 

Wij zijn Outdo

Wij zijn Martine en Karen. Toen we elkaar een jaar of 5 geleden tegenkwamen bij een ‘masterclass entrepreneurship’ wilden we allebei maar één ding: een geweldig bedrijf opbouwen. 

Karen werkte destijds als verkoper voor een goed doel en Martine freelancete als projectmanager in de IT. We ontdekten dat we allebei succesvol waren om precies dezelfde reden.

Karen was een succesvolle verkoper, omdat ze was gestopt met het pitchen van haar projecten. In plaats daarvan stelde ze alleen nog maar vragen over wat er voor haar klanten belangrijk was.  

En Martine was een veelgevraagde projectmanager, omdat ze 90% van haar werkweek bij het koffiezetapparaat met klanten stond te praten, in plaats van achter haar laptop de planning bij te werken. 

Die focus op klanten, in plaats van producten, daar hebben we ons bedrijf op gebouwd.

We kozen er heel bewust voor om te gaan werken voor ondernemers in de techniek. 

We wilden werken voor klanten die ook écht aan de slag zouden gaan met onze plannen. We hadden met hen direct een klik. En we zagen dat onze aanpak voor hen een enorm verschil maakte. 

Daardoor is onze marketing- en acquisitiemethode nu helemaal gericht op het verkopen van complexe technische producten. Aan de allerbeste klanten.

Dit zien we elke keer weer...

Als je een grote doorbraak wilt maken, een flinke stap wilt zetten in de groei van je bedrijf, is daar vaak een rigoureuze beslissing voor nodig. 

In het begin kan dat nog wel, want dan heb je immers niet zo veel te verliezen. Maar als je bedrijf goed draait, kun je niet zomaar alles op het spel zetten. 

Dus kiezen de meeste ondernemers voor groeistrategieën die ‘veiliger’ zijn. 

Strategie 1: "Harder verkopen"

De ‘harder verkopen’ strategie: groeien door zoveel mogelijk prospects te proberen te bereiken, zoveel mogelijk afspraken in te plannen en zoveel mogelijk offertes uit te brengen. 

Strategie 2: "Beter dan de concurrent"

De ‘beter dan de concurrent’ strategie: goedkoper aanbieden dan de concurrent, sneller leveren, betere voorwaarden hanteren, of technisch hoogstaander produceren. 

Strategie 3: "Naamsbekendheid"

De ‘naamsbekendheid’ strategie: bakken geld en tijd investeren om je naamsbekendheid te vergroten. Hoe meer mensen weten wat je te bieden hebt, hoe meer er klant kunnen worden. 

Deze drie strategieën werken. Maar slechts tot een bepaald moment. 

Er komt een punt waarop je hele verkoopteam vol zit met afspraken, dat je de prijs niet meer omlaag kunt krijgen, of de levertijd niet meer kunt verkorten, dat je op elke vakbeurs staat en iedereen al weet wie je bent. 

En al je concurrenten volgen dezelfde strategieën, dus je onderscheidt je nauwelijks. Als jij binnen 3 weken gaat leveren, gaan zij op zoek naar een manier om het binnen 2 weken te doen. 

Wat je echt nodig hebt, is een strategie waarmee je ontsnapt uit de dynamiek van de markt. Een strategie waardoor je ontsnapt uit de ‘wapenwedloop’ van prijs, uren, en technologische ontwikkelingen.

Een strategie waarmee je wél die grote doorbraak maakt, maar niet alles riskeert wat je al hebt opgebouwd.

Dit ene ding zorgt ervoor dat je als technisch bedrijf de markt verslaat

Wat er voor nodig is om in de techniek heel onderscheidend en winstgevend te zijn, is niet het ontwikkelen of verkopen van de allerbeste of nieuwste producten, maar werken voor de allerbeste klanten. 

Klanten die écht goed geholpen zijn met jouw producten en diensten. Die goed betalen voor goede kwaliteit, en jaren bij je blijven. Klanten die de hoogste eisen stellen en daar ook om bekend staan. 

Als je al je aandacht richt op die klanten, kun je in veel minder tijd dezelfde omzet halen. Met hogere marges. 

Je hoeft niet meer te concurreren op én prijs, én kwaliteit, én levertijd en je komt steeds meer bekend te staan als de expert in jouw markt. 

En zo doe je dat ...

Wie die allerbeste klanten zijn, is voor elk bedrijf verschillend. Soms zijn het de grootste spelers in de markt, soms juist de kleine, super specialistische. Soms zijn het voor jou andere klanten dan voor je directe concurrent.  

Als je weet wie ze zijn, kun je gaan inspelen op hun behoeften, problemen en vraagstukken. 

De beste klanten trek je niet over de streep met productpresentaties, ellenlange gespecificeerde offertes, of advertenties met alleen heel groot je logo. Daar is iets anders voor nodig.

Om de allerbeste klanten in jouw markt aan te trekken, moet je ze iets van waarde geven. Iets waar ze meteen wat aan hebben. Iets waar zij naar snakken en wat jou gelijk neerzet als dé expert op jouw vakgebied. 

Dat hoeft niet moeilijk te zijn, of vreselijk tijdrovend. Als het je lukt, zorgt dat ervoor dat je je meteen enorm onderscheid van alle anderen in jouw markt.  

Zo pak je het aan:

Stap 1: Kies de slimste strategie voor de groei van jouw bedrijf.

Als je al een succesvol bedrijf hebt, slaat het nergens op om het roer in één keer volledig om te gooien. Behalve dat het risico daarvan meestal veel te groot is, ben je niet voor niets gekomen waar je nu staat. 

Door de klanten, producten en strategieën waarmee je het meest succesvol bent onder de loep te leggen, kun je een strategie kiezen met een veel grotere kans van slagen, dan als je klakkeloos een ‘standaard’ aanpak volgt. 

Door te kiezen voor de beste klanten in jouw markt en daar al je aandacht op te richten, haal je het beste uit je bedrijf. Het wordt veel gemakkelijker om focus aan te brengen in je marketing, je verkoop, en je productontwikkeling.

En je kunt stoppen met allerlei zaken die veel te weinig opleveren. Daardoor haal je veel beter resultaten in dezelfde tijd.

Stap 2: Onderscheid je met marketing waardoor de beste klanten op jou afkomen.

Het is niet zo verassend dat heel veel ondernemers in de techniek hun twijfels hebben over het nut van marketing. 

De meeste marketingtheorieën zijn veel meer geschikt om cola te verkopen aan miljoenen mensen, dan om een complexe technisch product onder de aandacht te brengen van die paar mensen in de wereld die het ook daadwerkelijk kunnen kopen.  

De slimste en meest eenvoudige manier om hun aandacht wel te krijgen, is door je expertise in te zetten in je marketing. Complexe producten roepen heel veel vragen op bij potentiële klanten, en daar geef jij als expert antwoord op.

Doordat je bekend komt te staan om je expertise en vakkennis, komen de klanten met de meest uitdagende problemen naar jou toe. 

Stap 3: Verkoop zonder te overtuigen, maar laat meteen je waarde zien

Om succesvol te verkopen zijn twee dingen nodig: 

  •  Je moet aan tafel komen bij de beste potentiële klanten,
  •  En als je er eenmaal zit, moet je jezelf zo positioneren dat ze alleen nog maar met jou willen werken.

Maar de beste klanten op het hoogste niveau maken niet graag tijd vrij voor verkopers. Ze hebben volle agenda’s en weinig interesse in het aanhoren van ellenlange productpresentaties.  

Als je wél aan tafel wilt komen, moet je iets komen brengen, in plaats van alleen iets proberen te halen. Je moet stoppen met overtuigen, en iets heel anders laten zien. 

Dat doe je door je potentiële klant in het verkoopgesprek direct op weg te helpen met zijn of haar grootste uitdaging. 

Je laat direct zien wat je waarde is, waardoor je klanten je vanaf het eerste moment zien als dé expert op jouw vakgebied, in plaats van als een ‘gewone’ leverancier.

Stap 4: Wordt onvervangbaar voor je klanten, door je dienstverlening op topniveau te brengen

Hoewel je bijna altijd nieuwe klanten nodig hebt om te groeien, zijn bestaande klanten de grootste ‘vergeten’ kans in praktisch ieder bedrijf. 

Gemiddeld laten ondernemers zo’n 20% tot 25% omzet liggen bij bestaande klanten. 

Omzet waar je geen ellenlang salestraject meer voor door hoeft, omdat je klanten je al kennen en vertrouwen. 

Als je je dienstverlening vanuit het perspectief van je klanten bekijkt, kom je al snel kansen tegen om meer voor ze te betekenen.

En dat is nog niet alles. Met een paar slimme ingrepen in je standaard proces, kun je ‘wow-momenten’ creëren, die een onuitwisbare indruk op je klanten achterlaten.

Daarmee onderscheid jij jezelf op een eenvoudige manier van je concurrenten en zullen je klanten nooit meer willen vertrekken. Sterker nog: als jij het goed aanpakt, gaan ze steeds vaker anderen naar je doorverwijzen. 

Kunnen we jou hierbij helpen?

Vraag dan nu een gesprek met ons aan. Tijdens het gesprek bekijken we samen welke strategieën het beste passen bij jouw bedrijf. 

“In het jaar dat we het programma volgden hebben we onze winst verdubbeld."

"Ik dacht dat ik alles al wist na 25 jaar ervaring, maar dat blijkt achteraf dus helemaal niet zo te zijn.

We draaien nu zo goed dat we eigenlijk een beetje uit ons jasje groeien. We zitten in een positieve flow en die willen we vasthouden. In het jaar dat we het programma volgden hebben we onze winst verdubbeld. 

Ik zou het programma aanraden aan iedereen die wil groeien, die meer winst wil maken en tegen dezelfde problemen aanloopt als wij.“

MARCEL GROS - Directeur Rhenus Lub

“Bij ons is de ommekeer door het programma gigantisch."

Voor mij was het de eerste keer dat ik aan zo’n programma meedeed. Ik dacht van tevoren: “Daar gaan hele mooie theorieën verkondigd worden, maar de praktijk is anders.” 

Maar vanaf ons eerste gesprek werd ik direct wakker geschud. Het was zodanig concreet en toepasbaar in mijn onderneming dat ik zei: "daar moet ik aan meedoen!". 

De ommekeer is gigantisch. Ik heb ondertussen al een nieuwe verkoper erbij om onze omzet nog verder gaan te verhogen en echt naar de dubbele winst proberen te geraken. Ik raad het iedereen aan. 

EMANUEL VAN ACKERE - Eigenaar Van Ackere & Co. 

“Nu haal ik elke maand een nieuwe klant binnen"

Voor ik meedeed aan het programma struikelde ik steeds omdat ik alles tegelijk deed. 

Toen ik hierover hoorde twijfelde ik of het meer van hetzelfde zou zijn in de zin van ‘verkooptraining’ en hoe concreet ik er daarna meteen wat mee kon. Dat is keihard meegevallen. 

Het spiegelen en de coaching hielp me enorm om focus te houden. Daarmee kon ik regie pakken over waar ik naartoe wil en dat was voor mij heel belangrijk. 

Nu haal ik elke maand een nieuwe klant binnen. De jaren daarvoor haalde ik dat nooit. 

RONALD REINDERS - Eigenaar Configure Me

Het Jaarprogramma 'Nummer één in je markt'

 Als je dit jaar een enorme stap wilt zetten in de groei van jouw bedrijf, en je omzet wilt verhogen met minimaal 15% tot 20%, is het Jaarprogramma “#1 in je markt” er voor jou.

Tijdens het jaarprogramma ga je strategisch en gefocust werken aan de groei van je bedrijf. 

Stap voor stap breng je je strategie, je marketing, je acquisitie, en je dienstverlening op een hoger niveau. Daardoor haal je betere resultaten, in minder tijd. Je maakt ruimte om door te groeien naar de volgende fase van je bedrijf. 

Wat kun je verwachten?

We delen het jaar op in 4 sprints van 90 dagen. Elk kwartaal bepaal je jouw belangrijkste doel en de acties die daar bij horen. Ondertussen doorloop je de inhoudelijke modulen van het programma.

Daardoor heb je voldoende tijd om keuzes te maken, bij te leren, en je plannen ook daadwerkelijk uit te voeren.  

Je krijgt persoonlijk advies, bent bij exclusieve bijeenkomsten met een kleine groep ambitieuze ondernemers, en je volgt online trainingen wanneer het jou het beste uitkomt. 

Door deze combinatie blijf je flexibel, maar verlies je je doel geen moment uit het oog. Zo bereik je zo veel mogelijk resultaat in zo min mogelijk tijd. 

De focus in het programma ligt niet op het verzamelen van zo veel mogelijk kennis, maar op het implementeren van díe dingen die de grootste impact hebben op de groei van je bedrijf.

Alleen kennis verandert immers niks aan je resultaten. Maar gericht en gefocust actie ondernemen wél. 

Kick Off: Kies jouw unieke Strategie 

  • Je begint het programma met de Outdo Dag ‘De kortste weg naar de top’. Die dag komen we samen op een mooie locatie, weg van je dagelijkse praktijk en bepalen we de beste groeistrategie voor jouw bedrijf.
  • We gebruiken het Klantencanvas om te bepalen wat het allerbelangrijkst is voor de beste klanten in jouw markt en hoe je daar snel en slim op kunt inspelen. Hierdoor zet je je bedrijf ijzersterk in de markt.
  • Je kiest niet alleen wat je wél, maar ook wat je NIET meer gaat doen. Daardoor kun je tijd vrijmaken om direct aan de slag te gaan met de allerbelangrijkste acties. 
  • Na de Outdo Dag start je eerste sprint van 90 dagen. Je krijgt direct toegang tot de belangrijkste templates en online lessen, zodat je geen minuut hoeft te verliezen bij het uitvoeren van je plannen.  
  • Je krijgt ons template voor het voeren van een Strategiegesprek. Daarmee maak je een verkoopgesprek zo waardevol voor jouw beste klant, dat je gemakkelijk aan tafel komt op het juiste niveau. 
  • Doe de Bestaande Klanten Scan om erachter te komen waar het 'laaghangend fruit' te vinden is in jouw bedrijf. 
  • Ontwerp je Expertise Marketing Plan, waarmee je bekend wordt als dé expert in je markt en leads genereert met je vakkennis. 

Accountability: 90 dagen sprints

Om zeker te weten dat je ook echt de resultaten haalt die je voor ogen hebt, is het programma ingedeeld in 4 sprints van 90 dagen. Die volgen telkens een vast ritme.  

  • Ieder kwartaal kies je jouw belangrijkste focus voor de komende maanden. Je legt je doelen en de essentiële acties om ze te bereiken vast in jouw 90 Dagen Sprintplanning. 
  • Iedere week het rapporteer je je voortgang op die acties, zodat je de focus houdt op de belangrijkste zaken, in plaats van de meest urgente. 
  • Elke sprint staat er een Online Actiedag in de agenda. Die dag ga je vanaf je eigen werkplek 100% gefocust aan de slag met jouw belangrijkste taak. 
  • Wij zijn de hele dag beschikbaar om je daarbij te helpen. Daardoor is die ene hele belangrijke actie aan het eind van de dag helemaal af.
  • Verder kun je iedere sprint je vragen over marketing en acquisitie stellen tijdens de telefonische Marketing Mastermind en Sales Mastermind
  • Tijdens de Mastermind calls krijg je niet alleen feedback van ons, maar kun je ook putten uit de ervaring van andere ondernemers.
  • Om de maand plannen we 30 minuten telefonische implementatie coaching in. Tijdens die gesprekken helpen we je om écht voortgang te boeken op jouw allerbelangrijkste acties. 
  • Zo wordt het bijna onmogelijk om de belangrijkste dingen nog te laten ondersneeuwen door de waan van de dag. 

Acquisitie module: Gesprekken op het hoogste niveau 

  • We komen samen op een toplocatie met een kleine groep ambitieuze ondernemers, voor de Masterclass "Eenvoudig Aan Tafel"
  • Je ontwerpt jouw Verkoop Fuik. Daarin neem je je klant mee in een vast proces waar hij telkens weer "Ja" tegen zegt, in plaats van een lang en veel te traag verkooptraject op zijn voorwaarden.
  • Je maakt je verkoopgesprek zo waardevol voor jouw beste klant, dat je gemakkelijk aan tafel komt op het juiste niveau. 
  • Je leert hoe je jezelf tijdens het gesprek onherroepelijk neerzet als top-expert, zodat je potentiële klant alleen nog maar met jou wil werken.
  • Na de masterclass krijg je toegang tot het online programma ‘Eenvoudig aan tafel bij de beste klanten in je markt’. 
  • In dat programma zitten alle lessen, templates, en checklists die je kunt gebruiken om aan tafel te komen bij de beste klanten en direct verkoopgesprekken te voeren op het allerhoogste niveau. 
  • En last but not least: Je krijgt onze Gouden Vragenlijst voor verkoopgesprekken op het hoogste niveau. Dat is een vaste structuur waarmee je het voeren van je verkoopgesprek oneindig veel makkelijker maakt. 

Marketing module: Goede leads uit iedere marketingactie

  • Tijdens de Masterclass "Marketing Die Werkt", leer je onze succesformule voor marketing van complexe producten. 
  • Je kiest een unieke marketing aanpak, die naadloos aansluit op jouw strategie en jouw doelen. Daarmee onderscheid je je enorm van de concurrentie en trek je de aandacht van de beste klanten, die bereid zijn om goed te betalen voor kwaliteit.
  • Je zet de Expertise Marketing Formule in, waarmee je gegarandeerd leads haalt uit elke marketingactie. Of dat nou een vakbeurs, een adwords campagne, een artikel, of een advertentie is. 
  • Met behulp van online programma ‘Marketing die werkt’ zet je de puntjes op de "i" van jouw marketingplannen. 
  • Je krijgt alles wat je nodig hebt om jezelf en je bedrijf te positioneren als dé expert op jouw vakgebied: templates en checklists voor presenteren, beurzen, en schrijven.  
  • We delen voorbeelden van de meest succesvolle marketingacties in de techniek, zodat je snel inziet hoe jij ze kunt inzetten. 

Bonus #1: Verkoop meer aan bestaande klanten

  • Tijdens de Masterclass ‘Klantreis’ kruip je in de huid van je klant, en neem je je bedrijf vanuit zijn perspectief onder de loep. 
  • Daardoor weet je meteen wat je kunt doen om je dienstverlening op topniveau te brengen. En je leert waar de beste kansen liggen om meer te verkopen aan je bestaande klanten.  
  • Je ontwerpt Wow-momenten, waarmee je op een eenvoudige manier een onuitwisbare indruk op je klanten achterlaat. 
  • Tijdens het online programma ‘Het beste voor bestaande klanten’ leer je alles wat je moet weten om meer te verkopen bij je bestaande klanten.  
  • Je leert eenvoudige manieren om de verwachtingen van klanten keer op keer te overtreffen. 
  • Je krijgt onze Top 10 Tips om meer te verkopen bij bestaande klanten.
  • Je gaat zien wat je kunt doen waardoor je meer op één lijn zit met je klanten en veel meer ‘ja’s’ van ze krijgt. 

Bonus #2: Templates die je meteen kunt gebruiken om meer te verkopen 

  • De Handleiding Bezwaren Weerleggen. Met deze vragen snijd je dwars door alle bezwaren van je potentiële klant heen. 
  • Geen geld? Goedkoper alternatief? Geen bewijs? Geen probleem.
  • Een powerpoint Template: Presentatie die leads oplevert. Gebruik de template om in een halve dag jouw presentatie voor te bereiden.
  • Zet jezelf op de kaart als dé expert op je vakgebied en haal direct leads binnen tijdens je presentatie.
  • De Testimonial Template. Met goede testimonials en casestudies van tevreden klanten, trek je eenvoudig nieuwe klanten over de streep.  

Bonus #3: Eerste Hulp Bij Marketing en Sales

Je kunt het hele jaar lang altijd een beroep op ons doen, op de momenten die voor jou het allerbelangrijkst zijn. Je kunt ons bellen of mailen als je: 

  • een belangrijke presentatie of beurs moet voorbereiden, 
  • twijfelt over de tekst van een artikel, mail of website, 
  • of een heel belangrijk (verkoop)gesprek in de agenda hebt staan.  

Wij hebben ons jaar vrijgemaakt om jou te helpen. Dus maak daar gebruik van. Daardoor bereik je sneller je doel, zonder een nieuwe salesman of extra marketingdame aan te nemen. 

Heb je belangstelling?

Heb je belangstelling om mee te doen aan het programma?  

Vraag dan nu een gesprek met ons aan. Tijdens het gesprek bekijken we samen of het programma bij je past.

“We verkopen gewoon meer."

Ik had voor mezelf het idee dat het bedrijf meer kon, beter kon. En ik was op zoek naar iemand die ons daarin kon begeleiden. 

We zijn nu meer open naar buiten toe, en ik zie het ook concreet: we verkopen gewoon meer. Heel simpel. 

Ik zou het programma absoluut aanbevelen. 

Het beste is eigenlijk dat je anders gaat kijken. Dat komt doordat je veel meer op de stoel gaat zitten van je klant. En doordat je je verplaatst in de klant, wordt de klant beter en word je zelf ook beter. Een klassieke win-win situatie Wat wil je nog meer?

GERRIT HEINEN - Eigenaar Heinen Brandstoffen

“De nieuwe aanpak werpt vruchten af"

Bij nieuwe klantencontacten is er een veel betere fit. We zitten onmiddellijk op dezelfde golflengte. 

Klanten drukken het misschien niet zo letterlijk uit, maar het uit zich gewoon in de resultaten die we hebben. 

Ik wil binnen 2 jaar de omzet gaan verdubbelen onze winst verdrievoudigen. 

Door de resultaten die ik in de afgelopen maanden gezien heb ben ik er nu al van overtuigd dat we daarin gaan slagen. 

DIRK TRUYENS - Eigenaar TMR Plastics 

"Het allerleukste eraan is dat het ook werkt: 30% meer winst!"

"Marketing was voor mij een sleur geworden. Nu ben ik er weer vol gemotiveerd met mee bezig. 

Dat is gewoon vreselijk leuk want het is een creatieve toevoeging voor mij die mijn werk leuker maakt. 

En het allerleukste eraan is dat het ook werkt: 30% meer winst!".

GERRIE OREEL -Eigenaar Stufa

Nóg sneller groeien? 

Ben je met 10% tot 20% groei niet tevreden? Wil je een zo groot mogelijk resultaat bereiken in zo min mogelijk tijd? 

Dan is de exclusieve VIP-versie van het jaarprogramma voor jou. Het VIP programma heeft als doel om zo snel mogelijk héle grote stappen te zetten. Om dat te bereiken, ligt het tempo hoger en is de begeleiding intensiever. 

Let op: we hebben plek voor maximaal 4 ondernemers per jaar in het VIP programma.

  • QUICC Results sprint-coaching: elke maand 30 minuten telefonische coaching.  

We bepalen jouw 'game changer': datgene wat het allergrootste verschil gaat maken bij het bereiken van je doelen. Om de week spreken we elkaar tijdens de sprint-coaching om daar op te sturen. 

Hierdoor weet je 100% zeker dat je nooit meer in je oude valkuilen stapt en dit jaar écht de resultaten gaat halen die je voor ogen hebt. 

  • Een exclusieve VIP-Dag 'Presentatie waarmee jezelf onherroepelijk neerzet als top-expert'.  

We ontwerpen samen een presentatie waarmee twee dingen bereikt. Je zet jezelf en je bedrijf ijzersterk op de kaart én je haalt direct leads binnen vanaf het podium.

  • Een exclusieve VIP-Dag 'Succesvolle verkoopgesprekken op het allerhoogste niveau'  

We onderzoeken jouw grootste waarde tijdens verkoopgesprekken én je grootste struikelblok. Aan het eind van de dag weet je precies wat je gaat doen om een onuitwisbare indruk achter te laten in elk gesprek. 

  • Onbeperkt Eerste Hulp bij Ondernemen.  

We zijn het hele jaar beschikbaar om je met al je marketing-, sales- en ondernemers-vraagstukken te helpen.


Onze garantie: probeer het 2 maanden, 100% zonder risico.

Wij willen dat er voor jou zo min mogelijk risico's kleven aan het programma en dat je geweldige resultaten bereikt, dus hier is onze garantie: 

Probeer het programma 2 maanden, 100% zonder risico. 

Als je na 2 maanden (60 dagen) niet tevreden bent over het programma of over je resultaten, laat het ons dan weten. 

Als je tijdens die 2 maanden elke week je voortgang aan ons hebt gerapporteerd, krijg je je geld terug. 100%.

Dit programma is niet voor iedereen.

Het Jaarprogramma '#1 In Je Markt' is enkel toegankelijk voor onze beste klanten: ondernemers en directeuren van groeiende, technische bedrijven. Onze aanpak is speciaal voor hen ontwikkeld, getest en bewezen.

Het programma is niet geschikt voor:

Ondernemers die wel in machines durven te investeren, maar niet in zichzelf. Als je er tegenop ziet op opgerekt en uitgedaagd te worden en die groeipijn liever vermijdt, dan is het programma niet geschikt voor jou.

Ondernemers die opzien tegen groei en de uitdagingen die groeien met zich meebrengt. Als je gelooft dat je het werk niet aan zult kunnen, dat de mensen die je nodig hebt niet te vinden zijn, of bang bent voor de operationele uitdagingen van een groeiend bedrijf, is het programma niet geschikt voor je.  

Het programma is wél voor:

Ondernemers die klaar zijn om te groeien. 

Als je niet bang bent om uitgedaagd te worden, inziet dat je kunt groeien op je eigen voorwaarden, en weet dat je sneller resultaten boekt als je niet alles alleen doet, dan is het programma voor jou!

Meedoen aan het jaarprogramma

  •  Wil je zo snel mogelijk doorbreken naar het volgende niveau voor jouw bedrijf?
  •  Wil je een strategie waarmee je wél die grote doelen bereikt, maar niet alles riskeert wat je al hebt opgebouwd? 
  •  En wil je het NU?

Wacht dan niet langer en vraag een gesprek aan.

Outdo - Balijelaan 60 bis, 3521 GW Utrecht - KVK: 59967919 - BTW: 853713881B01 - Onze algemene voorwaarden