“We hebben onze winst verdubbeld."

"Ik dacht dat ik alles al wist na 25 jaar ervaring, maar dat blijkt achteraf dus helemaal niet zo te zijn.

We draaien nu zo goed dat we eigenlijk een beetje uit ons jasje groeien. We zitten in een positieve flow en die willen we vasthouden. 

We denken nu uit het oogpunt van de klant. Door deze aanpak genereren we meer tijd om te doen waar we echt goed in zijn."

MARCEL GROS - Directeur Rhenus Lub

“De nieuwe aanpak werpt vruchten af"

Bij nieuwe klantencontacten is er een veel betere fit. We zitten onmiddellijk op dezelfde golflengte. 

Klanten drukken het misschien niet zo letterlijk uit, maar het uit zich gewoon in de resultaten die we hebben. 

Ik wil binnen 2 jaar de omzet gaan verdubbelen onze winst verdrievoudigen. 

Door de resultaten die ik in de afgelopen maanden gezien heb ben ik er nu al van overtuigd dat we daarin gaan slagen. 

DIRK TRUYENS - Eigenaar TMR Plastics 

“We verkopen gewoon meer."

"Ik had voor mezelf het idee dat het bedrijf meer kon, beter kon. En ik was op zoek naar iemand die ons daarin kon begeleiden. 

We zijn nu meer open naar buiten toe, en ik zie het ook concreet: we verkopen gewoon meer. Heel simpel. 

Het beste is eigenlijk dat je anders gaat kijken. Dat komt doordat je veel meer op de stoel gaat zitten van je klant. En doordat je je verplaatst in de klant, wordt de klant beter en word je zelf ook beter. Een klassieke win-win situatie Wat wil je nog meer?"

GERRIT HEINEN - Eigenaar Heinen Brandstoffen

WORD #1 IN JE MARKT Download hier het gratis ebook

  • 3 strategieën die niet werken als je écht wilt groeien (maar die iedereen volgt).
  • Het ene ding dat er voor zorgt dat je als technisch bedrijf de markt verslaat.
  • De stappen die elke ondernemer met een complex, technisch product zou moeten zetten om de top van de markt te bereiken.