ELKE WEEK GOEDE LEADS

Een bewezen marketingformule voor complexe technische producten

Met de juiste marketingstrategie kan elke ondernemer meer verkopen, de marges flink verhogen en een ijzersterke positie in de markt veroveren.

Het lukte honderden ondernemers in de techniek om met slimme strategieën meer goede leads te krijgen. In dit boek lees je hoe.

Je leert:

  • Waarom ook ondernemers met geweldige producten vaak moeite hebben om aan tafel te komen bij de beste klanten.
  • Hoe je je technische expertise gebruikt in je marketing, zodat je niet meer op prijs hoeft te concurreren.
  • Hoe je een uniek marketingplan ontwerpt op één A4, waarmee je stap voor stap jouw marketingmachine opbouwt en elke week goede leads binnenhaalt.
BESTEL HET BOEK >

Download gratis de sneak preview

Lees gratis twee hoofdstukken uit het boek 'Elke week goede leads'  

  • Waarom marketing niet werkt voor ondernemers in de techniek - en hoe dat anders kan
  • De grootste missers, waardoor je marketing te weinig goede leads oplevert 
  • De 7 marketingkanalen die het beste werken voor ondernemers in de techniek - en hoe je de juiste kiest voor jouw bedrijf 
dit veld niet invullen s.v.p.

Dit zeggen anderen over het boek:

 “Veel leads genereren is geen kunst, waardevolle leads wel. Dit boek biedt daarvoor praktische handvatten. Een echte aanrader voor wie in minder tijd meer goede leads wil genereren.”

Jos Burgers Veelgevraagd spreker en auteur 

“Eindelijk! Een boek dat uitdaagt een ambitieus plan te maken én het uit te voeren. Het resultaat leverde een fikse bijdrage aan ons succes.”  

Dirk Truyens Directeur-eigenaar TMR Plastics

“Dit boek geeft je praktische handvatten om de klant te vinden, die bij jou past. Mijn advies: geef een boost aan je sales en ga er direct mee aan de slag.” 

Fried Kaanen Voorzitter Koninklijke Metaalunie en vicevoorzitter MKB-Nederland 

Over de auteurs

Martine Teeselink & Karen van Riel zijn de oprichters van marketingbureau Outdo. 

Ze hebben honderden ondernemers in de techniek geholpen om meer goede leads te krijgen en daarmee hun omzet én marge te vergroten.

Ze spreken regelmatig op vakbeurzen en evenementen, zoals de ESEF, Technishow, Technisch Industriële Vakbeurs, en Empack. Er verschenen artikelen van hen in o.a. Vraag en Aanbod, Metaalnieuws, Verpakkingsmanagement, en nrc.next

Download gratis de sneak preview

Lees gratis twee hoofdstukken uit het boek 'Elke week goede leads'  

  • Waarom marketing niet werkt voor ondernemers in de techniek - en hoe dat anders kan
  • De grootste missers, waardoor je marketing te weinig goede leads oplevert 
  • De 7 marketingkanalen die het beste werken voor ondernemers in de techniek - en hoe je de juiste kiest voor jouw bedrijf 


dit veld niet invullen s.v.p.

Recensies op Managementboek.nl :