Eindelijk een boek over marketing, dat past bij jouw bedrijf 

Je hebt nooit genoeg goede leads. 

Veel ondernemers in de techniek hebben hetzelfde. Ze hebben een geweldig product, maar de juiste leads aantrekken blijft lastig. 

Dat heeft enorme consequenties. Als je geen goede leads hebt, blijf je tijd verspillen aan klanten die veel te weinig opleveren. Daardoor blijven je marges te laag en bouw je geen vermogen op voor de toekomst. 

En dat terwijl er juist nu zo veel kansen zijn om hoge marges te krijgen en een goede positie in de markt te veroveren.

Hoe kun je dat veranderen? 

Met een marketingstrategie die past bij jouw bedrijf, jouw klanten en jouw producten. 

Zeker 80% van de gangbare marketingadviezen werken niet voor ondernemers met complexere producten dan een blikje cola of een pak wasmiddel.

In 'Elke week goede leads' lees je wat wél werkt voor ondernemers in de techniek.

  • Leer hoe je met eenvoudige marketing moeiteloos aan tafel komt bij de beste klanten in jouw markt.
  • Gebruik je technische expertise in je marketing, zodat je niet meer op prijs hoeft te concurreren.
  • Ontwerp een unieke marketingstrategie op 1 A4tje, waarmee je stap voor stap jouw marketingmachine opbouwt en elke week goede leads binnenhaalt.  

'Elke week goede leads' verschijnt op 19 maart 2019. 

1 KOPEN = 1 CADEAU GEVEN

Schrijf je nu in, dan krijg je straks een boek van ons cadeau!

Hoe het werkt? 

Wij laten het weten zodra het boek te bestellen is. Het kost straks €29,95. En als je je nu aanmeldt, krijg je een boek van ons cadeau als je er één koopt. 

Dat tweede boek sturen we zelfs voor je naar degene aan wie je het cadeau wilt geven! 

Laat hier je mailadres achter, dan houden we je op de hoogte:

Over Martine Teeselink en Karen van Riel

"

Wij helpen ondernemers in de techniek om meer goede leads te krijgen. Zodat ze meer verkopen van hun beste producten. 

Onze marketingmethode is 100% gericht op het verkopen van complexe technische producten. Aan de allerbeste klanten. 

Martine is de strateeg, Karen is de verkoper.  

We hebben in 2014 Outdo opgericht. De afgelopen 5 jaar hebben we tientallen mkb-ondernemers in de maakindustrie, IT en techniek geholpen om hun omzet én marge te vergroten.  

Martine Teeselink en Karen van Riel • Outdo

"