HET ONLINE PROGRAMMA
Dat is het éne ding dat het verschil maakt tussen worstelen met je verkoop, of doorgroeien. Want je kan je nog zo’n fantastisch aanbod hebben, als je niet bij de juiste mensen aan tafel komt gaat er nooit iemand op jouw aanbod in en moet je altijd maar…
Er gaat zó veel tijd en geld in zitten. Terwijl de resultaten enorm wisselen. Soms levert het wat op, soms ook helemaal niet.
Ook (of misschien wel juist) als je product of dienst écht goed is, blijft het moeilijk om aan tafel te komen bij de juiste mensen.
Gevolg: er staan structureel te weinig afspraken in de agenda.
Jaar na jaar.
En dat heeft enorme gevolgen voor de groei van je bedrijf.
Als je 2 x zoveel afspraken aan zou kunnen, mis je nu de helft van je omzet.
Stel je eens voor dat je dit zou doorbreken. Dat het voor jou geen enkel probleem zou zijn om bij de juiste mensen aan tafel te komen? Dat daar keer op keer klanten uit voortkomen? Klanten die bereid zijn om te betalen voor kwaliteit?
Klinkt goed, toch?
Je hoeft maar één ding te veranderen om dit voor elkaar te krijgen.
Je gaat iets aanbieden. Iets dat die klant wil hebben. Letterlijk. Hij moet er hebberig van worden.
Aas is wat jij voor de neus van jouw potentiële klant bungelt, waardoor hij bij het allereerste contact gelijk JA zegt op een afspraak met jou.
"Ik heb al meer dan 30 jaar ervaring en had dus al de nodige verkooptraining gevolgd. Maar dit werkt! Ik heb mijn script inmiddels laten plastificeren!"
- Marcel van Kesteren, Specialist Gebouwautomatisering bij Hitma Instrumentatie
Simpel.
Je gaat twee keer zoveel verkopen.
Is dat precies wat je wilt, maar lukt het tot nu toe niet?
Dan is dit waarschijnlijk aan de hand:
En niemand wil het horen. Logisch, als je erover nadenkt. Als iemand jouw product écht nodig heeft, heeft hij het 99 van de 100 keer al gekocht. Hij heeft dus al een leverancier. Logisch dat hij jou niet wil spreken.
Er is maar één andere optie. Hij denkt dat hij jouw product niet nodig heeft. Dan wil hij je gegarandeerd niet spreken.
Je zegt wel wat jouw oplossing kan opleveren, maar je bent zo algemeen dat je klant er niet hebberig van wordt. Het is geen sterk verhaal. Resultaat: als je een afspraak voorstelt, hoor je "Geen interesse" of de beleefde variant daarvan: "Zet het maar op de mail".
Bij het woord 'acquisitie' denk je waarschijnlijk gelijk naar aan koud bellen. De meeste ondernemers haten dat. En wil je een goed bewaakt geheim horen? De meeste verkopers haten het ook. Uit onderzoek blijkt dat 63% van de professionele verkopers als een berg opziet tegen koude acquisitie. Als zij het al uitstellen, is het niet gek jij het ook doet.
Ik kan daar persoonlijk over meepraten.
Wij hebben ons eigen aas in 2014 bedacht. Vandaag gebruiken we het nog steeds. En we bieden het overal aan. Aan de telefoon, in onze nieuwsbrieven, op LinkedIn, op onze website, in webinars, in presentaties en op vakbeurzen. En omdat het altijd hetzelfde is, is het heel simpel geworden.
Knippen
Plakken.
Klanten binnenhalen.
De afgelopen paar jaar voerde ik persoonlijk verkoopgesprekken met bijna 900 directeur-eigenaren van technische bedrijven in Nederland, België en Duitsland. 99% vroeg ZELF een gesprek met me aan. Dat gun ik iedereen.
Wil jij ook je eigen aas?
Dan heb ik twee opties voor je. Wij kunnen je persoonlijk helpen om deze verkoopstrategie te implementeren in je bedrijf. Of je kan er zelf mee aan de slag in het online programma Eenvoudig Aan Tafel. De deuren zijn tijdelijk open voor nieuwe deelnemers. De eerste 100 krijgen 3 waardevolle bonussen.
HET PROGRAMMA
Verdubbel je afspraken, verdubbel je verkoop.
In dit online programma ontwikkel je jouw eigen aas. Zo kom je aan tafel bij alle klanten die je ooit nodig zult hebben. Je doorloopt op je eigen tempo 3 stappen:
"Ik had één wens: een aanvalsplan om klanten binnen te halen. Alles is nu klaar. Het aas om in gesprek te komen, het verkoopscript, onze landingspagina, alles."
- Herman Tuininga, Eigenaar SallandElectronics
In module 1 krijg je alles wat je nodig hebt om binnen te komen bij beslissers. Je gaat je eigen aas ontwerpen waarmee je afspraken krijgt met alle klanten die je maar nodig hebt. Je krijgt videolessen en templates die je direct zelf kan gebruiken. Daarin zit alles wat je nodig hebt.
Bijvoorbeeld:
Ontdek hoe je jouw verkoopgesprekken zó opbouwt dat de persoon tegenover jou vaker en sneller zijn handtekening zet op de stippellijn. Je gaat in deze module jouw eigen onfeilbare verkoopscript opbouwen uit 4 blokken en 4 soorten vragen. Daardoor knalt je slagingskans omhoog.
Als je 2 x zoveel afspraken hebt én je slagingskans wordt 25% hoger, wordt het pas echt leuk.
Zodra de basis staat, gaan we doorpakken met 9 Gevorderden Technieken. Bijvoorbeeld:
"Ik zou het niet aanraden aan mijn concurrenten"
— MARK BOER - Eigenaar Aemics
De totale waarde van de lessen en templates in Eenvoudig Aan Tafel is moeilijk in te schatten. Duizenden euro's. Tienduizenden. Het ligt eraan hoeveel een extra klant jou waard is.
Maar dat is nog niet alles...
Uitsluitend voor de eerste 100 deelnemers hebben we 3 waardevolle bonussen toegevoegd. Zij krijgen:
Als jij je nu aanmeld en bij de eerste 100 deelnemers zit, krijg je onze Gouden Marketing Templates om jouw aas in te zetten in 7 marketingkanalen. Je kan daarmee afspraken maken:
Wil je vandaag nog een afspraak maken met een prospect, maar heb je je aas nog niet af? Dan hebben we een wildcard voor je. Iets wat je altijd kan zeggen en wat voor iedereen werkt om afspraken in de agenda te krijgen.
Stel dat er iemand op jouw aas reageert. Het is wel een prachtig bedrijf, maar niet de juiste persoon. Plan je dan een afspraak in? Nee. Je stuurt onze Game Changer Email. Daarmee sluit je de beslisser aan vanaf het eerste gesprek. Ook als hij nog nooit van jou of jouw bedrijf heeft gehoord. Ook als hij de directeur van het bedrijf is.
Deze tekst heeft ons al tonnen omzet opgeleverd uit opdrachten die we nóóit hadden gehad als de juiste persoon niet aangesloten was. Wij geven je de tekst. Jij hoeft alleen nog maar te knippen en te plakken.
Binnen 3 maanden had ik een nieuwe klant binnen en een ander heeft al opdracht gegeven voor een machine van 2,5 ton.
— André Verburg, Eigenaar Reimink Machines & Sales Produtec BV
Volledige toegang tot het programma "Eenvoudig Aan Tafel" kost nu tijdelijk €995. Als je dat omrekent naar kosten per maand, kom je op €82. Daarvoor krijg je:
Waarin je jouw eigen aas ontwikkelt; een persoonlijk onfeilbaar verkoopscript maakt; en je concurrenten ver achter je laat met onze gevorderdentechnieken.
De Gouden Marketing Templates (t.w.v. €995)
De Aas-Wildcard (t.w.v. €150)
De Game Changer Email (t.w.v. €150)
TIJDELIJK AANBOD
Wij staan 100% achter dit programma. Maar jij hebt nog geen toegang, dus je weet nog niet hoe het jou bevalt. Daarom geven we je een garantie.
Vanaf de dag van aankoop heb jij 31 dagen 100% garantie. Stuur ons een email en krijg je je geld terug. No questions asked.
In die eerste 31 dagen heb je toegang tot het hele programma. Geef jezelf een maand. Dan weet je het zeker.
"We verkopen gewoon meer."
- Gerrit Heinen, Eigenaar Heinen Brandstoffen
ONZE ANTWOORDEN OP
Hoeveel tijd kost dit me?
Je kan onze aanpak in 3 maanden implementeren. Geef jezelf een maand om je aas te ontwikkelen en te testen. Zo kom je aan tafel bij alle klanten die je ooit nodig zult hebben. Daarna werk je aan jouw Onfeilbaar Verkoopscript. Daardoor verkoop je meer. De derde maand besteed je aan de gevorderden Technieken. Zo kan je handtekeningen krijgen in de helft van de tijd.
Ik heb nog nooit actief iets aan verkoop gedaan, is dit dan iets voor mij?
Ja. Hoe eerder je ziet wat ervoor nodig is om aan tafel te komen op directieniveau, hoe beter. Hoe eerder je weet hoe een goed verkoopgesprek opgebouwd is, hoe beter. Hoe eerder je leert om te gaan met bezwaren van klanten, hoe beter.
Wat gaat het me opleveren?
Geld. Klanten. Als je één extra klant binnenhaalt met deze aanpak, heb je het programma er al uit.
Ik heb al >20 jaar ervaring, gaat dit me iets nieuws brengen?
Ja. In de woorden van Marcel Gros, een van de eerder deelnemers: "Ik dacht dat ik alles al wist na 25 jaar. Dat blijkt dus niet zo te zijn". Marcel verdubbelde zijn winst na het programma. En het jaar daarna opnieuw.
Hoe is dit anders dan andere verkoopcursussen?
80% van de verkoopadviezen werkt niet voor complexe producten. Als je software bouwt, machines verkoopt of complexe maatwerktrajecten aanbiedt, heb je niets aan voorbeelden die werken voor kledingwinkels. Je hebt immers een totaal ander product en een compleet andere doelgroep. Dus heb je een aanpak nodig waarmee je de aandacht vangt van precies de juiste mensen, in plaats van zoveel mogelijk mensen. Dit is die aanpak.
Ik haat koude acquisitie. Gaan jullie me vertellen dat ik dat toch moet doen?
Nee. Wat we je wel gaan vertellen, is dat je jouw aas moet testen. Als twee potentiële klanten ‘ja’ zeggen op jouw aas en een afspraak met jou inplannen, is de test geslaagd. Dat kunnen koude contacten zijn, maar ook bestaande klanten waar je meer aan wil verkopen. Wil je een hele nieuwe markt aanboren? Dan raden we je aan om je test ook in die markt uit te voeren. Anders weet je nog niet of het werkt. Zodra je twee afspraken hebt ingepland, kan je je aas gaan inzetten op alle mogelijke manieren. In e-mails, op LinkedIn, op je website, in presentaties, in webinars, of gewoon aan de telefoon.
Kan ik ook onderweg naar de trainingen luisteren?
Ja. Je kan alle trainingen als audio beluisteren. Handig voor in de auto, of tijdens een wandeling. Je kan de audio zelfs downloaden voor in het vliegtuig.
Hoe lang houd ik toegang tot het online programma?
Minstens 1 jaar vanaf de aankoopdatum.
Wanneer kan ik beginnen?
Onmiddellijk! Zodra je hebt afgerekend, krijg je een email met jouw toegangscode tot Eenvoudig Aan Tafel.
Is dit ook geschikt voor een nog te ontwikkelen product?
Ja. Je kan aas maken om in gesprek te komen met de juiste mensen over je product dat nog niet af is. En als je weet hoe dat werkt, gaat het straks veel sneller.
Is er een garantie?
Ja. Je krijgt je geld terug binnen 31 dagen na aankoop als je ontevreden bent, no questions asked.
Heb ik hier ook iets aan als ik geen technisch bedrijf heb?
Dat ligt eraan. Als je advies of trainingen geeft aan technische bedrijven, is dit programma razend interessant. We delen namelijk alle dingen die voor ons bedrijf werken om binnen te komen bij directeur-eigenaren van technische MKB-bedrijven. En binnen 1 verkoopgesprek deals te krijgen van €29.000, met mensen die ons vóór dat gesprek nog niet kenden. Als jij dat ook wil, is dit programma voor jou razend interessant. Maar heb je een webshop of verkoop je aan consumenten, dan is dit niks voor jou. Verkoop je wél B2B, maar in een hele andere sector? Dan moet je jezelf afvragen: "Kan ik door alle voorbeelden van machinebouwers, software ontwikkelaars en engineers heen kijken?". Als je dat kan, ga er dan voor.
In dit programma krijg je onze hele aanpak. Je krijgt direct na betaling in één keer toegang tot alles. Daarna laten wij jou je eigen gang gaan. Je krijgt geen e-mails waarin we je vragen naar je voortgang. Er is geen online community en geen persoonlijke begeleiding of feedback. Wil je dat wel graag? Ga dan met ons in gesprek over onze live programma’s en maatwerktrajecten.
"Nu haal ik ieder maand een nieuwe klant binnen. Absolute aanrader"
- Ronald Reinders, Eigenaar Configure Me
"Ik ben al zo vaak teleurgesteld in partijen met een mooi verhaal. Nog nooit eerder heb ik een partij meegemaakt die "Practice what you preach".
"Toen ik aan programma begon, wilde ik graag een nieuwe manier om afspraken te krijgen met CFO's en controllers van bedrijven met minimaal 200 man personeel. Die manier heb ik gevonden."
- Gerard Verton, directeur-eigenaar LIAGE Benelux BV Finance & IT
"De eerste keer dat ik mijn aas inzette kwamen er gelijk 3 afspraakverzoeken in mijn inbox binnen. De 4e kwam er de volgende dag achteraan. Als we 50% scoren is dat goed voor ongeveer 2 ton aan omzet."
- Dick van der Linde, Hoofd Verkoop bij Bergschenhoek Civiele Techniek BV
"Tijdens recente onderhandelingen kwam het vaak gehoorde prijsbezwaar ter sprake. Vroeger zouden we in verdedigingsmodus zijn gegaan. Nu doen we iets anders. Een wereld van verschil."
- Jan Vidts, CEO XQTING
"Ik kan mijn product nu helder wegzetten, ik heb aas en ik kan offertes overtuigend onderbouwen. Daar heb ik in mijn dagelijkse werk echt profijt van."
- Chris van den Hoven, directie Rokem Fijnmechanica
"Ik voelde mezelf geen “ras-verkoper”. Nu gaat dat veel beter. Ik voel me zelfverzekerder als ik bij een klant aan tafel zit. En dat zie ik ook terug in de opdrachten. Een aanrader!"
- Arnold Snetselaar, directeur-eigenaar Technofil BV
"Stap voor stap wordt het duidelijk hoe je het plan opzet. Ik raad het programma zeker aan!"
- Jeffrey Coers, Technisch adviseur buitendienst Item BV
95% Complete
Dus waar wacht je nog op?