OVER OUTDO.

Outdo helpt ondernemers in de maakindustrie, software en techniek om structureel meer te verkopen. Zonder dat je een ton moet uittrekken om een extra verkoper aan te nemen.

Hoe? Door je conversie te verbeteren. Van eerste contact, tot getekend contract. We leiden je door de 7 stappen om méér betalende klanten uit je verkooptrajecten te halen.

Karen van Riel

Outdo is in 2014 opgericht door Karen van Riel en Martine Teeselink. Sinds 2021 is Karen directeur-eigenaar van de BV.

We hebben we inmiddels 224 mkb-ondernemers in de maakindustrie, software en techniek persoonlijk geholpen om beslissers aan tafel te krijgen en hun omzet en marge flink te vergroten (soms zelfs te verzesvoudigen).

In 2019 verscheen het boek dat we daarover schreven: “Elke Week Goede Leads”. Het boek stond wekenlang in de Managementboek Top 100.

Duizenden ondernemers en verkopers uit alle hoeken van de techniek volgden onze masterclasses, presentaties en webinars.

"In plaats van dat we 10 producten moeten verkopen, doen we er nu 4"

"Ik heb in het programma het hele pakket gekregen om techniek te verkopen, met heel veel handvaten. Het grootste verschil? We zijn selectiever geworden. In plaats van dat we 10 producten moeten verkopen, doen we er nu 4. Uiteindelijk met dezelfde omzet.
In tijd besparen we 1,5 FTE, waardoor we de focus nog meer kunnen richten op de kwaliteit van onze organisatie ten behoeve van onze klanten."

CHRIS VAN DEN HOVEN - Opvolger Rokem Fijnmechanica

"Ik stop geen energie meer in dingen die niks opleveren."  

In één dag heb ik meer concrete resultaten geboekt dan in alle sales seminars die ik de afgelopen 20 jaar heb gevolgd.

ARJAN VAN DER ZANDEN - Eigenaar Alba Trading

"Na 3 maanden al fantastische resultaten"  

"We zien na drie maanden al fantastische resultaten. De gemiddelde omvang van onze projecten was dit jaar al 50% groter dan vorig jaar, terwijl de trend in de jaren hiervoor was dat de projecten qua omzet gemiddeld steeds kleiner werden."  

HARM KIEVIT - Eigenaar EnergieAnders

"Kosten omlaag, marges omhoog"  

"We hebben geleerd hoe we onze schaarste zo goed mogelijk verkopen. En hoe we de winst kunnen maximaliseren door structuur aan te brengen in de verkoop. Eerst kochten klanten bij ons heel gefragmenteerd onderdelen in, bijna per stuk. Nu gaat het in pakketten en sub-samenstellingen. Voor nieuwe klanten geldt hetzelfde; ook aan hen verkopen we nu pakketten. Zo gaan de kosten voor productie en logistiek omlaag en kunnen de marges, wederzijds, omhoog."

d'Jeff van der Ven - DGA Geton Roestvrijstaalindustrie

Interviews en artikelen van en over Outdo verschenen in:

ZET DE EERSTE STAP NAAR MÉÉR KLANTEN.

PLAN EEN GESPREK