Blog

Martine en Karen van Outdo op podium

Capaciteit tekort en toch je bedrijf laten groeien. Kan dat?

Ondernemers in de industrie kunnen de groei nauwelijks nog aan. Drie jaar geleden was iedereen nog naarstig op zoek naar ...
Verder Lezen
Karen en Martine van Outdo

“Steeds lagere prijzen vragen heeft ons bijna de kop gekost”

Ook succesvolle bedrijven in de maakindustrie worstelen vaak om hun hoofd boven water te houden, omdat hun prijzen veel te ...
Verder Lezen

3 strategieën die niet werken als je écht wilt groeien (maar die iedereen volgt)

Als je een grote doorbraak wilt maken in de groei van je bedrijf, is daar vaak een rigoureuze stap voor ...
Verder Lezen
Karen van Riel over vissen

Levend aas

De laatste tijd heb ik het vaak met ondernemers over vissen. En dan vooral over het verschil tussen: A) een ...
Verder Lezen
boek Elke Week Goede Leads

Wat lees jij dit jaar op het strand? (onze tip: het eerste boek dat marketing makkelijk maakt)

Is het binnenhalen van meer goede leads op dit moment een prioriteit voor je? Zo ja, dan heb ik een ...
Verder Lezen

Dit onderzoek laat zien waardoor klanten 33% meer uitgeven

Op 13 juni 2019 is het derde Game Changer Event. Dit keer staat het helemaal in het teken van high ...
Verder Lezen
Game Changer Event 2019

Als je een product had dat 5x zo veel kostte als je duurste product nu, wat zou je winst dan zijn?

Er was één onderwerp tijdens ons Game Changer Event afgelopen oktober, dat sommige ondernemers in de zaal dezelfde week nog ...
Verder Lezen
Elke week goede leads

Hoe haal je 2x zoveel leads binnen? (de twee-zinnenformule)

Zoals je de afgelopen week hebt kunnen lezen, zijn er een paar grote valkuilen die je absoluut moet vermijden als je op ...
Verder Lezen

De 3 grootste marketingvalkuilen (en hoe je wél elke week goede leads binnenhaalt)

Elke week goede leads, daar zou je zo’n beetje elke ondernemer blij mee maken. Je hebt al kunnen lezen hoe ...
Verder Lezen

Hoe je met minder marketing méér goede leads binnenhaalt

Je hebt nooit genoeg goede leads. Maar ook geen tijd om achter iedere marketingtrend aan te lopen. Of om elke ...
Verder Lezen
Karen van Riel in gesprek met klant Outdo

Alle ondernemers die ik spreek zijn het over één ding eens. Ze zouden meer kunnen verkopen.

Alle ondernemers die ik spreek zijn het over één ding eens. Ze zouden meer kunnen verkopen. Als hun salesteam maar ...
Verder Lezen
elke week goede leads boekpresentatie 19 maart

Wil jij bij de boekpresentatie zijn van “Elke week goede leads”? (19 maart 2019)

Op 19 maart komt ons boek 'Elke week goede leads' uit. Dat willen we graag vieren met de mensen voor ...
Verder Lezen
Karen van Riel en Martine Teeselink, Outdo

4 Voorwaarden voor een marketingstrategie die écht goede leads oplevert

Er zijn eindeloos veel boeken, blogs en opleidingen over marketing. Helaas zijn die meestal zo goed als nutteloos voor mkb-ondernemers ...
Verder Lezen
Voorproefje: elke week goede leads

Een voorproefje uit ons boek: “Elke week goede leads”

Vanochtend is ons boek "Elke week goede leads" naar de drukker gegaan. Uit het hoofdstuk: Een vlijmscherpe boodschap Toen wij een ...
Verder Lezen

Je prijzen zijn te laag. Zo doe je er wat aan, zonder dat al je klanten vertrekken.

M’n prijzen verhogen? Dat kan echt niet zomaar, mevrouw Teeselink. Ik weet het, ik heb makkelijk praten, als adviseur aan ...
Verder Lezen
Aan het laden...