Levend aas

Karen van Riel 

De laatste tijd heb ik het vaak met ondernemers over vissen. En dan vooral over het verschil tussen: A) een hengel uitgooien B) een hengel uitgooien met levend aas eraan. Met levend aas bijten de grote vissen. Zonder niet.

MEER GOEDE LEADS NODIG?

In ons boek 'Elke week goede leads' lees je onze bewezen marketingformule voor ondernemers in de techniek en de verhalen van ondernemers die hem hebben toegepast.

Je kunt de e-boek versie van het boek nu gratis downloaden! (Bij bol.com betaal je €14,95)

DOWNLOAD NU

Dit is waar met vissen (heb ik geleerd van Netflix) en het is waar in je marketing (heb ik geleerd uit > 500 gesprekken met ondernemers). Je kan je hengel uithangen op een vakbeurs, op Linkedin, op Facebook of waar dan ook. Maar als je geen levend aas aanbiedt, krijg je 9 van de 10 keer geen enkele reactie. 

HOE DOE JE DAT DAN?

Check het hier. In 7 minuten en 20 seconden leg ik het volledig uit. 


WIL JE OOK AAN DE SLAG MET LEVEND AAS?

Plan dan een vrijblijvend gesprek over jouw verkoopstrategie. We laten je graag zien wat er nodig is om jouw doelen te halen. 

PLAN EEN GESPREK

OVER DE AUTEUR

Karen van Riel is één van de oprichters van Outdo: het enige adviesbureau in Nederland met een marketing- en acquisitiemethode die helemaal gericht is op het verkopen van complexe technische producten. Ze helpt ondernemers in de industrie, IT en techniek om meer te verkopen met hogere marges.