Wat we voor je kunnen doen

Je kunt ons niet uurtje factuurtje inhuren. Wat we wel aanbieden is een programma waarin we je helpen om iedere week de beste leads binnen te halen.

Hoe werkt dat?

Stap 1: Een doelgerichte marketingstrategie

We bepalen samen jouw marketingstrategie: wie zijn voor jou de beste leads en wat is er aan marketing nodig om ze binnen te halen.

Stap 2: Een verhaal dat je klanten meteen begrijpen

We kiezen een marketingboodschap die onweerstaanbaar is voor de juiste klanten. Waardoor ze het verschil snappen tussen een goedkope oplossing en een écht goed product. En ook daadwerkelijk in dat goede product willen investeren.

Stap 3: Marketing die leads oplevert

We helpen je om met eenvoudige maar vlijmscherpe marketing aan tafel te komen bij de beste klanten. Op basis van jouw marketingstrategie en onze templates, bouw je aan een marketingaanpak waarmee je steeds opnieuw goede leads kunt binnenhalen.

Heb je een verkoopteam?

Dan kun je samen meedoen aan het programma ‘Eenvoudig Aan Tafel’. We helpen je je verkoopproces zo in te richten, dat je team 99% van hun tijd besteedt aan de klanten waar de beste kansen liggen.

Het hele team leert de slimste manier om aan tafel te komen bij de beste klanten en de geheimen van een verkoopgesprek waarna klanten alleen nog maar met jou willen werken.

Een bewezen aanpak voor complexe technische producten

De beste leads aantrekken, die de grootste marge opleveren is al 5 jaar onze expertise. We hebben een schat aan expertise, templates en ervaring om de beste leads te vinden voor ondernemers in de techniek. 

De ondernemers die meedoen aan onze programma’s zetten in één jaar gestructureerd de stappen die nodig zijn om hun omzet te verdubbelen.

Dat is een ambitieus doel. Maar het is mogelijk.

Henk verkocht bijvoorbeeld vier machines in één maand, met totale orderwaarde van 500.000 euro. Daarmee overtrof hij al zijn doelstellingen. Hij haalde een jaaromzet van 2,8 miljoen, terwijl het vorig jaar 800.000 euro was. En zijn marge ging met 10.000 euro per machine omhoog.

Dirk groeide van 5,5 miljoen naar 11 miljoen omzet in twee jaar. In het derde jaar verzesvoudigde hij zijn winst.

We werken alleen voor ondernemers met een bedrijf in de techniek, die een kwaliteitsproduct verkopen en nu een marketingmachine willen opbouwen waarmee ze méér verkopen aan de beste klanten in hun markt.

Werkt dit ook voor mij?

Dat ligt eraan.

Ieder bedrijf is anders, iedere markt vraagt om een andere aanpak en niet iedere ondernemer is goed in dezelfde dingen. Dat hoeft gelukkig ook niet. Er zijn meerdere manieren om de beste leads binnen te halen en de top van je markt te bereiken.

Wil je weten welke aanpak in jouw geval het beste past?

Geef je dan op voor een (vrijblijvend) strategiegesprek.

Zet de eerste stap: vraag nu een gratis strategiegesprek aan.

Twijfel je nog of investeren in je marketing op dit moment de juiste stap voor je is?

Wij werken alleen voor ondernemers waarvan we 100% zeker weten dat we ze kunnen helpen. Vraag een gesprek met ons aan, dan bespreken we of dat in jouw geval zo is.

In dat (telefonische) gesprek van 45 minuten bespreken we welke strategie om meer goede leads binnen te halen past bij jouw bedrijf.

We kijken wat er nu misgaat in je marketing, hoe je dat kunt rechtzetten en wat er nodig is om je producten met geweldige marges te verkopen.

Als we denken dat we je daarbij kunnen helpen, zullen we het zeker aanbieden. Maar soms is dat niet het geval. Dan zeggen we het ook.

Vraag hier een strategiegesprek aan