Karen van Riel
De laatste tijd heb ik het vaak met ondernemers over vissen. En dan vooral over het verschil tussen: A) een hengel uitgooien B) een hengel uitgooien met levend aas eraan. Met levend aas bijten de grote vissen. Zonder niet.
In ons boek 'Elke week goede leads' lees je onze bewezen marketingformule voor ondernemers in de techniek en de verhalen van ondernemers die hem hebben toegepast.
Je kunt de e-boek versie van het boek nu gratis downloaden! (Bij bol.com betaal je €14,95)
Dit is waar met vissen (heb ik geleerd door Discovery Channel) en het is waar in je marketing (heb ik geleerd uit 720 gesprekken met ondernemers).
Je kan je hengel uithangen op een vakbeurs, op Linkedin, op Facebook of waar dan ook. Maar als je geen levend aas aanbiedt, krijg je 9 van de 10 keer geen enkele reactie.
Check het hier. In 7 minuten en 20 seconden leg ik het volledig uit.
Plan dan een vrijblijvend gesprek over jouw verkoopstrategie. We laten je graag zien wat er nodig is om jouw doelen te halen.
Karen van Riel is één van de oprichters van Outdo: het enige adviesbureau in Nederland met een marketing- en acquisitiemethode die helemaal gericht is op het verkopen van complexe technische producten. Ze helpt ondernemers in de industrie, IT en techniek om meer te verkopen met hogere marges.