Martine Teeselink
Afgelopen maandag deelden we tijdens de wekelijkse call met onze klanten onze belangrijkste tips over hoe je verkoopgesprekken voert aan de telefoon, Zoom of Teams.
Wij hebben onze verkoopgesprekken de afgelopen 7 jaar bijna allemaal telefonisch of via Zoom gevoerd.
In ons boek 'Elke week goede leads' lees je onze bewezen marketingformule voor ondernemers in de techniek en de verhalen van ondernemers die hem hebben toegepast.
Je kunt de e-boek versie van het boek nu gratis downloaden! (Bij bol.com betaal je €14,95)
Daar zitten een paar enorme voordelen aan: zonder reistijd kun je meer gesprekken voeren op een dag en je kunt makkelijker de regie over het gesprek te pakken (als je weet hoe).
Maar heeft ook nadelen.
In deze opname deel ik onze tips, zodat je verkoopgesprekken via de telefoon of Skype minstens zo goed worden als wanneer bij je klanten aan tafel zit.
Martine Teeselink is één van de oprichters van Outdo: het enige adviesbureau in Nederland met een marketing- en acquisitiemethode die helemaal gericht is op het verkopen van complexe technische producten. Ze helpt ondernemers in de industrie, IT en techniek om meer te verkopen met hogere marges.