Dat is het éne ding dat het verschil maakt tussen worstelen met je verkoop, of doorgroeien. Want je kan je nog zo’n fantastisch aanbod hebben, als je niet bij de juiste mensen aan tafel komt moet je altijd maar…
Er gaat zó veel tijd en geld in zitten. Terwijl de resultaten enorm wisselen. Soms levert het wat op, soms ook helemaal niet.
Maar je moet wat. Want nu staan er te weinig verkoopafspraken in de agenda.
Dat heeft enorme gevolgen voor de groei van je bedrijf.
Stel je voor dat je dit eigenhandig kon veranderen. Dat het voor jou geen enkel probleem meer zou zijn om bij de juiste mensen aan tafel te komen? Dat daar keer op keer klanten uit voortkomen? Klanten die bereid zijn om te betalen voor kwaliteit?
Klinkt goed, toch?
Je hoeft maar één ding anders te doen...
Aas is iets dat jouw klant wil hebben. Letterlijk. Hij moet er hebberig van worden. Zodra je het aas zijn neus bungelt, HAPT hij.
Hij zegt JA op een afspraak. En die afspraak is jouw verkoopkans.
En niemand wil het horen.
Logisch, als je erover nadenkt. Als iemand jouw product écht nodig heeft, heeft hij het 99 van de 100 keer al gekocht. Hij heeft dus al een leverancier. Dus hij heeft geen behoefte om jou te spreken.
Er is maar één andere optie. Hij denkt dat hij jouw product niet nodig heeft. Dan wil hij je gegarandeerd niet spreken.
Je hebt geen sterk verhaal.
Je vertelt wel wat jouw oplossing kan opleveren, maar je bent zo algemeen dat je klant er niet hebberig van wordt. Je praat over dingen zoals 'ontzorgen' en 'partnership', maar je krijgt geen kans om jezelf te bewijzen.
Hoe weet je of dit bij jou aan de hand is? Je hoort constant: "Geen interesse". Of de beleefde variant daarvan: "Zet het maar op de mail".
Ook al heb je geen alternatief.
De meeste mensen hebben een hekel aan koud bellen. En wil je een goed bewaard geheim horen? De meeste verkopers haten het ook.
Uit onderzoek blijkt dat 63% van de B2B verkopers als een berg opziet tegen koude acquisitie. Als zij het massaal uitstellen, is het niet gek dat jij dat ook doet. Maar je moet wel íets doen. Anders komen die nieuwe klanten er nooit.
Wij hebben ons eigen aas in 2014 bedacht. Vandaag gebruiken we het nog steeds. En omdat het altijd hetzelfde is, is het heel simpel. Knippen. Plakken. Klant binnenhalen.
De afgelopen jaren voerde ik verkoopgesprekken met meer dan 900 directeur-eigenaren van technische bedrijven in Nederland, België en Duitsland.
99% vroeg ZELF een gesprek aan. Ze hapten op hetzelfde aas.
Dan heb ik 2 opties voor je. Ik kan je persoonlijk helpen.
Of je kan zelfstandig aan de slag in mijn online programma.
In module 1 krijg je alles wat je nodig hebt om binnen te komen bij beslissers.
Je gaat je eigen aas ontwerpen waarmee je afspraken krijgt met alle klanten die je maar nodig hebt.
Je volgt op je eigen tempo videolessen, haalt inspiratie uit voorbeelden en krijgt templates die je direct zelf kan toepassen.
Je ontdekt hoe je jouw verkoopgesprekken zó opbouwt dat klanten sneller en vaker "JA" zeggen.
Daarna optimaliseer je de opvolging, zodat je nooit meer hoeft te leuren.
Als je 2 x zoveel afspraken hebt, de opvolging is strak én de slagingskans wordt significant hoger... Dan kan straks de vlag uit!
Je houdt voortaan de regie in ieder verkoopproces, zodat er nooit meer een klant onnodig door je vingers glipt.
Je gaat aan de slag met het weerleggen van bezwaren van jouw klanten.
En je leert één woord waarmee je iedere klant enthousiast krijgt over je aanbod. Ook als je niet de goedkoopste bent.
"Ik zou het niet aanraden aan mijn concurrenten"
— Mark Boer, Eigenaar Aemics
Je moet het uitgooien in een vijver waar de juiste vissen in zwemmen. In andere woorden: je hebt niet alleen sales nodig, maar ook marketing.
Veel bedrijven in de techniek worstelen hiermee. Hun eigen pogingen leveren te weinig op. Maar ze hebben ook geen Coca Cola marketingbudget om alles uit te besteden.
Als jij je nu aanmeld en bij de eerste 100 deelnemers zit, krijg je onze Gouden Marketing Templates om jouw aas in te zetten in 7 marketingkanalen. Je kan daarmee afspraken maken:
Wil je vandaag nog een afspraak maken met een prospect, maar heb je je aas nog niet af? Gebruik dan onze wildcard. Dat zijn 3 zinnen die altijd kan zeggen en die voor iedereen werken om afspraken te krijgen. De wildcard staat voor je klaar in het online programma.
Stel dat er iemand op jouw aas reageert. Hij werkt voor een prachtig bedrijf, maar hij is duidelijk geen beslisser. Plan je dan een afspraak in? Nee. Je stuurt onze Game Changer Email. Daardoor sluit degene die over de centen gaat vanaf het eerste gesprek aan. Deze email heeft al tonnen omzet opgeleverd. Wij geven je de tekst. Jij hoeft alleen nog maar te knippen en te plakken.
Binnen 3 maanden had ik een nieuwe klant binnen en een ander heeft al opdracht gegeven voor een machine van 2,5 ton.
— André Verburg, Eigenaar Reimink Machines & Sales Produtec BV
Ik heb klanten die projecten van 1 miljoen euro hebben binnengehaaldmet de stappen uit het online programma.
De kennis in de trainingsvideo's deelden we eerder tijdens meerdaagse events en live masterclasses. Onze klanten betaalden daar tussen de €7.500 en €30.000 voor, afhankelijk van de grootte van hun team en de lengte van onze samenwerking.
Maar dit programma is 100% online. En je volgt het zelfstandig, zonder persoonlijke feedback. Daarom pinnen we de waarde van dit aanbod vast op €3.500.
Dat is de waarde.
Maar €3.500 is niet de prijs.
Toegang tot de hele online academie vol trainingsvideo's, templates en voorbeelden uit het technisch MKB.
Een hele extra bonussectie, incl. een masterclass van 60 minuten over de optimale vakbeursvoorbereiding.
TIJDELIJK AANBOD
Ik sta 100% achter dit programma. Daarom geef ik je 31 dagen 100% garantie.
Dat betekent dat je een maand hebt om alles te bekijken. Vind je het niks? Stuur me een email en je krijgt je geld terug. No questions asked.
- Gerrit Heinen, Eigenaar Heinen Brandstoffen
- Matthijs Freijters, Directeur Led Wereld
Hoeveel tijd gaat dit kosten?
Je kan onze aanpak in 3 maanden implementeren. Geef jezelf een maand om je aas te ontwikkelen en te testen. Zo kom je aan tafel bij alle klanten die je ooit nodig zult hebben. Daarna werk je aan jouw Onfeilbaar Verkoopscript. Daardoor verkoop je meer. De derde maand besteed je aan de gevorderden Technieken. Zo kan je handtekeningen krijgen in de helft van de tijd.
Ik heb nog nooit actief iets aan verkoop gedaan, is dit dan iets voor mij?
Ja. Hoe eerder je ziet wat ervoor nodig is om aan tafel te komen op directieniveau, hoe beter. Hoe eerder je weet hoe een goed verkoopgesprek opgebouwd is, hoe beter. Hoe eerder je leert om te gaan met bezwaren van klanten, hoe beter.
Wat gaat het me opleveren?
Omzet. Klanten. Opdrachten. Als je één extra klant binnenhaalt met deze aanpak, heb je het programma er al uit.
Ik heb al meer dan 20 jaar verkoopervaring, gaat dit me iets nieuws brengen?
Ja. In de woorden van één van de eerdere deelnemers: "Ik dacht dat ik alles al wist na 25 jaar. Dat blijkt dus niet zo te zijn".
Hoe is dit anders dan andere verkoopcursussen?
80% van de verkoopadviezen werkt niet voor complexe producten. Als je als MKB'er software bouwt, machines verkoopt of complexe maatwerktrajecten aanbiedt, heb je niets aan voorbeelden die werken voor multinationals of kledingwinkels. Je hebt een aanpak nodig waarmee je de aandacht vangt van precies de juiste mensen, in plaats van zoveel mogelijk mensen. Dit is die aanpak.
Ik haat koude acquisitie. Ga jij me vertellen dat ik dat toch moet doen?
Nee. Wat ik je wel ga vertellen, is dat je jouw aas moet testen. Als twee potentiële klanten ‘ja’ zeggen op jouw aas en een afspraak met jou inplannen, is de test geslaagd. Wil je een hele nieuwe markt aanboren? Dan raden we je aan om je test ook in die markt uit te voeren. Anders weet je nog niet of het werkt.
Kan ik ook luisteren in plaats van video's kijken?
Ja. Je kan alle trainingsvideo's zijn als audio beluisteren. Handig voor in de auto, of tijdens een wandeling. Je kan de audio zelfs downloaden voor in het vliegtuig.
Hoe lang houd ik toegang tot het online programma?
Minstens 2 jaar vanaf de aankoopdatum - en ook daarna houd je zonder tegenbericht levenslang toegang.
Wanneer kan ik beginnen?
Vandaag nog. Zodra je hebt afgerekend, krijg je automatisch een email met jouw toegangscode tot Eenvoudig Aan Tafel.
Is dit geschikt voor een nog te ontwikkelen product?
Ja, je kan het in je marktonderzoek gebruiken. Maak aas om in gesprek te komen met potentiële klanten. En verkoop het vanuit daar.
Is er een 'niet goed, geld terug' garantie?
Ja. Je krijgt het volledige aankoopbedrijf terug als je binnen 31 dagen na aankoop mailt dat je ontevreden bent. No questions asked.
Ik zit niet in de techniek - is dit voor mij toch interessant?
Het korte antwoord is: nee. Behalve als je advies of trainingen verkoopt aan het technisch MKB, of een vergelijkbare doelgroep. Ik laat je namelijk precies zien wat voor Outdo BV werkt om binnen te komen bij directeur-eigenaren, CEO's en commercieel directeuren van technische bedrijven.
In dit programma krijg je onze hele aanpak. Je krijgt direct na betaling in één keer toegang tot alles. Daarna laat ik jou je eigen gang gaan. Je krijgt geen e-mails waarin ik je vraag naar je voortgang. Er is geen online community en geen persoonlijke begeleiding of feedback. Wil je dat wel graag? Ga dan met mij in gesprek over maatwerk.
- Ronald Reinders, Eigenaar Configure Me
- Gerard Verton, directeur-eigenaar LIAGE Benelux BV Finance & IT
- Dick van der Linde, Hoofd Verkoop bij Bergschenhoek Civiele Techniek BV
- Jan Vidts, CEO XQTING
- Chris van den Hoven, directie Rokem Fijnmechanica
- Arnold Snetselaar, directeur-eigenaar Technofil BV
- Jeffrey Coers, Technisch adviseur buitendienst Item BV
Dus waar wacht je nog op?
Klik op die groene knop hieronder en ga ervoor.